تبلیغات
.: 3D2DAY studio - آموزش تری دی مکس - آموزش رایگان تری دی مکس - free 3ds max tutorial and models-web design-photo gallery
جستجـــو
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
آمار و ارقام
 
3d2day_Studio_LDR_Payam_Love
با سلام.
   گروه LightWave 3D، بخشی از NewTek, Inc، نسخه نهایی نرم افزار LightWave 11.6 برای مدلسازی، انیمیشن، و رندرینگ سه بعدی را در دسترس قرار داده است. علاوه بر این، شرکت بیان کرده است که نسخه نهایی پلاگین NevronMotion برای LightWave 11.6، که از Microsoft Kinect camera برای کنترل و اجرای حرکت ها (motions) در زمان واقعی (real time) برای کاراکترها استفاده می نماید، نیز ارائه شده است. NevronMotion همچنین استفاده از داده ها به صورت مستقیم از فایل های استاندارد motion capture به محیط کاربری LightWave را آسان کرده است. LightWave 11.6 ویژگی های جدیدی برای مدلسازی، انیمیشن، کپچر، و ورودی و خروجی 3D  معرفی می کند. برای مطالعه ادامه این مقاله، لطفاً با ما در ادامه مطلب همراه شوید . . .

LightWave 11.6
-آموزش تری دی اس مکس، آموزش رایگان برای تری دی اس مکس، آموزش نورپردازی در تری دی ممس
- 3دی مکس، 3 دی مکس، آموزش 3دیمکس، آموزش 3دی مکس، آموزش 3 دی اس مکس
- آموزش لایت ویو، آموزش ملسازی و انیمیشن سه بعدی، lightwave،



ادامه مقاله                                                   

متحرک سازی به روش های جدید: با ابزار جدید کنترل Spline (خط، نیم خط، پاره خط)، null ها یا آبجکت های دیگر به عنوان نود (راس) هایی در یک spline عمل خواهند کرد که بدین شکل کنترل و تغییرشکل آبجکت هایی مانند شاخک ها، دم ها، تارها، و . . . بسیار آسان خواهد شد؛ Raycast motion تکنولوژی raycasting را به خدمت گرفته است تا یک آبجکت متحرک را از محیط پیرامونش آگاه سازد؛، و ویژگی Compound Node می تواند شبکه های پیچیده را به یک تک-نود (تک راس) ساده نماید.

مجازی سازی زمان-واقعی، pre-Viz و توسعه بازی: استفاده از تکنولوژی شیدر NVIDIA CgFX برای خلق موجودیت های سه بعدی برای مجازی سازی، pre-vis، یا توسعه بازی و مشاهده موجودیت ها درون LightWave OpenGL دقیقاً همانطوری که در موتور نمایش زمان-واقعی نهایی ظاهر می شوند. کاربران همچنین می توانند مپ های استاندارد را بر روی آبجکت های سه بعدی قرار دهند به طوری که آبجکت ها یا کاراکترهای با تعداد پولیگن پایین هم به شکل آبجکت های با کیفیت نمایان گردند، همچنین می توانند شیدرهای CgFX سفارشی خلق نمایند یا از شیدرهای CgFX موجود استفاده نمایند.

خروجی برای پرینترهای سه بعدی: مدلساز LightWave اکنون شامل گزینه های جدید import و export برای پشتیبانی از فرمت های فایلی رایج STL و PLY است. VRML نیز پشتیبانی می شود و داده سطح رنگ برای پرینت رنگ سه بعدی آبجکت های با مپ های دارای تکسچر نیز ارائه می شود. همچنین شامل کنترل کامل از فرمت های خروجی (export) استفاده شده، چه ASCII یا binary، جهت بالا، و واحدهای خروجی است. ابزارهای جدید تصحیح اشیا به خصوص برای خروجی پرنیت سه بعدی نیز در این بسته گنجانده شده است.

آموزش لایت ویو، آموزش lightwave

بازبینی به صورت کاملاً سه بعدی و برجسته: با پشتیبانی از 3D Vision Pro، NVIDIA 3D Vision، و دستگاه های استریو HDMI، هنرمندان و طراحان  می توانند محیط های سه بعدی برجسته پیشرفته و با کیفیت را تجسم نمایند.


پلاگین NevronMotion برای LightWave 11.6 ابزارهای استدیوی مجازی نرم افزار را به موارد زیر گسترش می دهند:

 - کپچر حرکات live-rig با استفاده از Microsoft Kinect camera
 - وارد کردن مستقیم motion capture به درون محیط کاربری LightWave
 - ذخیره و تنظیم داده های کپچرشده motion از Kinect camera
 - تنظیم آسان مکان های mocap بازو و پا و قراردادن لایه انیمیشن کلیدشده-دستی بر روی فایل های motion capture
 - ذخیره و بارگزاری نمونه های پیش ساخته BVH، FBX، و . . .
 - ریگ های پیش ساخته برای فرمت های  Kinect و motion capture
 - انتقال سریع حرکت (motion) به ریگ های کاراکتر

LightWave 11.6 به قیمت 1,495 دلار و پلاگین NevronMotion به قیمت 299 دلار قیمت گذاری شده اند.

از ما حمایت کنیــــــــــــــــــــد


-استفاده از مطالب سایت تنها با ارائه تک تک منابع، بلامانع است-
-نظرات شما بی تاثیر نخواهد بود-




:: مرتبط با: LightWave ,
:: برچسب‌ها: نرم افزارLightWave , نرم افزار مدلسازی و انیمیشن سه بعدی , لایت ویو تری دی , نسخه جدید و نهایی lightwave ارائه شد , مدلسازی و انیمیشن سه بعدی در نرم افزار lightWave 11.6 , آموزش مدلسازی سه بعدی , آموزش انیمیشن سه بعدی ,
ن : HSN ZDN
ت : شنبه 18 آبان 1392
 
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
برچسب ها
تبلیغات